סדנת צחוק / יוגה צחוק

מה היא בעצם יוגה צחוק? יוגה צחוק הנו צחוק בקבוצה ללא גירוי מצחיק חיצוני - מה שמאפשר צחוק אינטנסיבי ממושך וחוזר. ביוגה צחוק לא צריך להיות מאושר ,לא צריך סיבה, ולא צריך חוש הומור כדי לצחוק. מה שצריך זה פשוט להפעיל את רפלקס הצחוק ממקום של החלטה, וכשצוחקים-- קורים לגוף ולנפש דברים נפלאים.

קרא עוד
סדנת צחוגיבוש

להפחתת הלחץ שבירת השגרה והעלאת התפוקה ומצב -הרוח במקום העבודה, סדנת- גיבוש בלי הרבה דיבורים והמון צחוק ושמחה שירים וריקודים, שיעירו ויבריאו את הגוף והנפש ויאירו את חברכם באור אחר והומוריסטי,ויקרבו ביניכם. סדנת גיבוש מצחיקה שמחה מרקידה וקצבית שתשאיר את העובדים מגובשים מחויכים ובעלי מוטיבציה. עובדים שמחים ובעלי גישה חיובית לחיים הם עובדים עם תפוקה –בדוק מחקרית.

קרא עוד
מסיבת צחוק מלהיבה

במסיבה מלהיבה עם צחוק שמחה ריקוד ושירה ,בתוספת אביזרים מצחיקים ובהנחייתה ההומוריסטית של רוחלה, נזכיר לגוף ולמוח את השמחה ששכח ובעיקר נצחק נצחק נצחק. אירוע מגבש של שכרון חושים ולא מאלכוהול.

קרא עוד
יומולדת צחוק

יום הולדת יש פעם בשנה, ומסיבת יום הולדת היא סיבה למסיבה. פרגנו לעצמכם וליקירכם מסיבת יום הולדת אחרת מהנה ובלתי נשכחת, שמחה ומצחיקה שתטעין אתכם באנרגיות חיוביות לכל השנה .החברים והמשפחה ובעיקר אתם תזכרו את מסיבת יום ההולדת ה-- כמסיבת יום הולדת הכי מצחיקה והכי שמחה שהייתה לכם מזה זמן והם ירצו כזאת מסיבת יום הולדת גם לעצמם. ביומולצחוק אתם תהיו במרכז הארוע, תשמחו תתגבשו תרקדו תשתטו ותצח..........קו. וכדי שהחוויה תהיה מושלמת ומועילה, אפשר בזמן הקינוח להתארגן לסדנת ייעוץ בקלפים חוויתית ומרגשת.

קרא עוד
מסיבת רווקות - הילולה לכלה

מסיבת רווקות יצירתית לא שגרתית ומשחררת, רגע לפני שהכלה נפרדת מהרווקות. מנסיוני,במסיבת רווקות חשוב שהאוכל יהיה לפני ההפעלה והאלכוהול אחריי... במסיבת רווקות השילוב המנצח הוא עם סדנת קריאה בקלפים במחיר מיוחד.

קרא עוד
צחוק משפחתי

צחוק משפחתי: באמצע החיים ,עם סיבה למסיבה או בלי סיבה , ניקח הפסקה של צחוק משפחתי להתקרב לאהוב ולהתגבש כמשפחה.. כולנו, כל בני המשפחה , ניטען באנרגיות החיוביות של הצחוק ושמחה, הקצב והריקוד ,וניצור זכרונות חדשים של אהבה וקירבה.

קרא עוד
הגיגי צחוק

חיכיתם לי מחוץ לאולם בקושי משוחחים אחד עם השני בזמן שהייתם במלון יוקרתי בנופשון... נראתם מדושנים מאוכל ושתיה.... ואיזו הפתעה...? גם באולם היה בר של משקאות וחטיפים ממנו לא החסרתם דבר... זה ארך קצת זמן עד שאחד מעובדי המלון בא לראות על מה הרעש... של צחוק שמחה ושירה... כשגרוני ניחר ולחיי כואבות מצחוק ,אני מנסה לסיים ואתם, עכשיו "מגובשים" ... מבחינתכם רק התחלתם את הלילה...

קרא עוד